Thursday, February 24, 2011

moga dipermudahkan..

skrg aku cuba selesaikan academic load satu persatu..
menguraikan benang yang tersimpul..

aku berharap..
ada pahala yang diberikan olehNya utk aku
yang sedang menuntut ilmu..
sebab skrg ni..
yang ni je yg aku mampu buat..
xmampu lg nak berbakti pada ibubapa dan keluarga
wlaupun ak belajar byak yg kurang..
tapi aku cuba oh Tuhan..
mne yg termampu..
ditambah lagi dengan kelalaian ak..
yg semakin jauh..
permudahkanlah bagi ku.. dunia & akhiratku..

oh Tuhan..
izinkan lah aku maju ke depan..
aku tak percaya dengan CGPA..
aku hanya percaya dengan rahmatMu
untuk tentukan takdir hidupku..

Tuhanku..
engkau tentukanlah hidup & masa depanku..
jangan biarkan aku..
tentukan nasibku sendiri ..
sebab aku tak mampu mencorakkan diriku..
yg aku tau merosakkan diri..

ya Allah ya tuhanku,
ampunilah dosa kedua ibubapku
kaum keluargaku, guru2 ku...
rakan2 ku dan umat islam di dunia ini..

ya Allah,,
Tunjukkanlah aku ke jalan yang luruss.
bukan jalan orang yang yang engkau murkai dan jalan mereka yang sesat..

Amin..







No comments:

Post a Comment