Sunday, January 23, 2011

kecewa..

dah sebulan berlalu,,, dh 6 mnggu dah berlangsung...

ak rasa cukup kecewa dengan diri sendiri...
bukan apa.. aku tak mampu nak kawal diri..
kekuatan ak hanya merancang sesuatu mende..
tapi sikit sgt yg berjaya..
kadang2 tamak nak buat banyak mende dalam satu masa...
tapi selalunya"yang dikejar tak dapat, yang dikendong keciciran "
semalam ak tidur dengan penuh rasa kecewa...
bila bangun kompem lah rasa letih badan..
ye cukup kecewa dengan diri sendiri...
sebenarnya aku tak ada displin diri..
yang aku banyak buat tak lain dan tak bukan suka rosakkan diri sendiri..
bila dah susah barulah tercari-cari..
sebenarnya banyak sikap negatif yang aku ada..

aku tak kisah sngt pasal exam tak dapat jawab, sebab aku dah cuba buat yg terbaik..
walaupun byak juga yg kosong.... tapi tak pe, aku tau kemampuan diri aku..


mungkin aku manusia yang tak kenal diri...
dan tak tahu malu..
lalai + leka + khayal dengan dunia..
akhirnya merana..
dunia tak kemana..
akhirat terkesima...
masa tu barulah padan muka...
dan tamatlah riwayat seorang manusia..
di penghujung cerita yang gelap gelita..
yang hilang cahaya, di langit yg Maha Esa..

sekian terima kasih..
farhan hanif..

No comments:

Post a Comment