Thursday, April 15, 2010

HMmmMmmm...

salam...
BERITA ITU...
gusar dan pening pale aku bila tau berita tu.. ye pasal masa depan aku.. kemana aku akan pergi.. ape ak akn jadi...

ak tak tau macam mane nak gmbarkan rasa hati aku bkan sebab BERITA ITU...... tentang byak lagi CERITERA YANG TAK BERAMADAH PUJANGGA... entahlah skrang ni memang bercampur-campur... mcm2 la... skjap pikir pasal 2... skejap pikir pasal nie... arrrrrghhhhhh pening btulllah... byk btul aku wat silap... tang tu... tang ni... slah kat orang... slah kat diri sendir... zalimi org... zalimi diri sendiri.... argggggggghhhhhhhhhh... knpe ye jd mcm ni???? malu aku kat org lain.. lemahnya aku dlm mghdpi kehidupan... lemhnya jiwa aku menghdapi kenytaan... lemahnya jiwaku menghdpi persaaan... lemahnya hatiku mengdpi ujian... dangkalnya mindaku membezakan yg benar atau salah...

knape jadi mcm ni???? entahlah.... ni lah kelmhan seorang manusia bergelar AKU...
betapa hinanya aku 1 hari nanti andaikata AKU terus begini...
malunya aku 1 hari nanti bila semuanya terbongkar didepan mata...
apa jwapan ku????

inilah hari2 aku seorang AKU... mghdapi perjalanan yg penuh onak dan berliku... TAPI????? dlm pertempurn awal pun semuanya kaku...
semuanya HANCUR berdebu...

kdang kala aku terpikir 1 mende susahnya menjdi AKU... yg memang susah.. bgi org yang xpham dan xmenjdi AKU... mereka boleh kata mcm2 tentang AKU... aku xkisah pun org kata apa pada AKU... tapi bila hati kecilku berkata tentang AKU.. sedihnya hatiKu.

Semoga rahmat Tuhan terus bersamaKU... terus kekal dijiwaKu... menjadi teman dihatiKu.. semoga Tuhan menyayangiKu... saat aku lupa pada diriKu... smoga kasih sayang Tuhan menemani hidupku... smoga kekal hingga akhirnya...

Friendship...

ramai ORG yg xtau betapa ramainya KAWAN2 dia amik tau sal DIA.. yg ingin tahu tentang DIA... yg nak tahu kenapa DIA terluka.. slah KAWAN2 DIA kah????...betapa ramai KAWAN2 yg berkecil hati sebab sikap DIA... kenapa DIA terus begini????... mungkin DIA tak mahu menghargai KAWAN2 DIA... hari semakin hari SEMUANYA berlalu.. Dimnakah KAWAN2 di hati DIA... ??? Adakah KAWAN2 di hati DIA... biarlah masa menentukan SEGALA-galanya....

* mohon maaf atas segala-galanya...

No comments:

Post a Comment