Tuesday, March 9, 2010

Hari itu akan tiba....

Hari itu akan tiba??????? ape lagi lau bukan exam final...
hari ahad nie 14 mac 2010....
14 Mac - anatomy
16 mac- physio
18 mac- biochem
20 mac- histo n bi
22 mac- nutrition
22 mac-------- Cuti Final!!!!!!!! huhu

eh....eh... eh.. exam pun tak lagi...
exam kali ni btul2 ltihlah... byak lagi ak xcover...
lau org tanya paaan byk mana kau dah cover?????
apa aku perlu jwab...... byk lagi la x baca... ingat lagi lah...

salah sapa?????????

TOMY lg lah byk xingat... camne lah aku nk jwab soalan MCQ n Essay...

tapi xpe... DENGAR SINI PAAN.....
kan ada masa lagi.... please manfaatkan....
bila pikir-pikir balik....
byak yg aku kena tengok smula perjalanan hidup aku....
macam terhuyung-hayang je....
kau kena cari jawapan untuk semua ini.....

CUTI FINAL????
dah-dah stop jgn cakap sal cuti....
dah la cuti jap je.....

DRAMA ENGLISH...
alhamdulliah aku panjatkan pada Allah kerana berjaya jugak aku berlakon...
xsangka aku boleh berlakon jagk walaupun bese2 je...
seingat aku last aku berlakon masa F1... 2 pun 2 minit je... haha
Masa f4 aku jp Director 4 wakil daerah...
tq byak2 pada ayuni, yana n tay Jia Qi
xsangka drama 2 boleh wat orang gelak...
walaupun cerita macam 2 dah selalu orang lain wat...

Ahmad : " No, no,no,no Bedah....... I think you are wrong, the sun is more important than moon......"

Last but not least....
Gud Luck to all my prenz 4 Final exam sem 2....

Salam sayang dari aku.....
Farhan Hanif

No comments:

Post a Comment