Wednesday, March 10, 2010

Bencinya Aku kat Dia........

Salam....

Hati Besar:

Aduh... bencinya aku bila tgok dy.. wat spoil mood aku je... geramnye aku.. bila tgok muka dy aku rasa nak marah je... xpernah dlam hidup aku... aku benci org ... tapi kat dia memang aku bBENCi.....
knape perangai dy mcm 2??????????????...... knape dy ada sekeliling ak.. muka nampak mcm baik tp perangai mengade-ngade... setakat ni dah 3 kali emosi aku terganggu sebab dy... rasa macam nak marah dy kat situ jgak... xpernah dlam hidup aku pernah rasa macam nie.... perlu lagi ke aku tgok muka dy??????? 1 hari nanti kalau aku marah kau jgn terkejut... kau tunggu jela!!!!!!!

Hati Kecil:

Oiiii Paan..
mentang2 kau dah masuk umur 20 tahun... pandai2 ko je nak benci orang... Paan, ko ingat ko baik sgat..sempurna???? suma orang suka ko????... tak baik kita membenci sesama manusia... sesama insan... sesama muslim... sesama makluk.. tuhan suka????... apa faedah kau benci dy???? ALLAH suka ke sikap ko macam nie????? Jangan benci orang...cuba faham dy... bila kau faham dia mybe ko x benci dy... INGAT PAAAAAAN JANGAN BENCI ORANG...

Hati Besar:

Aaah kan... pandai lah kau hati kecil kau pujuk aku.. terharu aku... memnang positif lah kau... kagum aku... ingat lau aku jadi macam ni lagi... kau datang n bisik kat aku selalu tau supaya aku ingat pesanan ko... WAhai tuhanku... Ampunilah aku yang berdosa ini...

Hati kecil:

Tau pun ko ye... ni asyik nak sangka buruk je ye... ingat ko mesti sabar dalam hidup ni... 1 lagi kau kena ingat.. byak sgatkah kebaikan ko untuk benci orang...

Hati Besar:

aku paham dah la.... sudah2 la hati kecil... nak kutuk aku je ko ye.. hehe... aku ingat pe pesan ko... haha


***** Ingat tu Paan pesan hati kecil tu.... Apa beza hati besar dan hati kecil???? nak tahu nanti aku beritahu ye...

Salam Rindu...
Farhan Hanif

No comments:

Post a Comment