Thursday, February 25, 2010

SOMETHING

Salam...

post ke -2 aku hari jumaat ni.....

nak cerita pasal SOMETHING??????????????
Final Exam Sem 2....
aghhhhh.. 2 minggu lagi...
tp 2 minggu ni memng mencbar....
aku rasa nilah exam yng mencbar sekali...
knape?????

2 minggu ni... byk mende kene setel... study,drama, practical test physio, asgment...
kwan2 laen termsuk aku... haha dah macam cacing kepnasan... ada yang dah start demam... dah start risau... yg start study kat library... start g man2 bwk buku... yang tension sampai fever... yang risau sgat smpai muka dah jd laen mcm... yg rilek pun ada??????

aku....
baru ak sedar 1 hari 2 aku asyik pkir sal exam je...
dan jadi tension sket?????
tiba2 ada kwan aku kata paan xyah tension sgt... mcm2 bese je.. dy pun rilek je... btul ckp dy...

tiba2 ada 1 mende aku lupa..... perasaan menyesal akan dtg.... then aku akan pjuk dri aku... dgan kata2 MACAM ni.... "next sem ak akn lbih rjin".... pastu????? tahu kan apa jwpan dy?????

Hahaha.... mcm2 lah aku ni......
Eh Paan, cpat lah wat revision physio ni... ptg ni ad discussion.......
Eh cpat............

Sori yerk... nak kena study.... len kali jumpe lagi... sbarlah yerk..... nanti aku post lgi.... ( knape aku nie???)....

No comments:

Post a Comment